pühapäev, 15. detsember 2013

The end?

Lõpuks olen ka mina jõudnud sinnamaale, kus võin K&Ü aine raames blogimisele punkti panna. Üsna ruttu läksid need blogimise päevad mööda.

Alustuseks siis natukene kokkuvõtvalt kursusest. Minu kõige esimesest blogipostitusest võis järeldada, et ma teen keskeltläbi 2 blogipostitust iga nädal, reaalsus aga väidab, et ma olen üsna laisk nagu ka kõik normaalsed inimesed ning rohkem kui kuuks ajaks jätsin blogimise põhimõtteliselt üldse maha. Aga kuna keegi ei soovi rõvedat eksamit teha, siis mõtlesin ennast siiski kokku võtta ;)

Vaatamata lubatust väiksemale postituste arvule tegin iga oma blogipostituse sisu poolest rikkaks ning tuleb tõdeda, et ma nautisin igat hetke, kui järjekordne blogipostitus valmis sai. Siiski on selles mingi omapärane võlu.

Natuke kursusest endast - üldiselt väga rahul ainega. Interaktiivsust oli palju ning seda ma hindan väga. Ülesanded polnud igavad ning nii sooja vanaemaliku hellusega õppejõudu ma pole siin ülikoolis veel kohanud :) Ka loengud pakkusid midagi huvitavat kuulamiseks ja jälgimiseks.

Mis aga nüüd saab? Kas pärast käesoleva postituse avaldamist jätan oma blogi maha ning see kaob ära koos miljonite sarnaste blogidega ühte suurde unustatud veebikeskkondade ookeanisse? Kuid samas, miks ei võiks ma jätkata antud blogi kasutamist millekski muuks, näiteks muusikast kõnelemiseks? Ka see on variant. Mis saab Steve'i blogi tulevikust, see on ainult Steve'i enda otsustada ning kõik sõltub puhtalt sellest, kuidas Steve'i tuju edaspidi on. Mina aga tänan, et võtsite aega seda blogi jälgida ning loodan teiega kokku saada ning kommunikeerida ka tulevikus. Millal ja kuidas see hakkab toimuma, eks saatus ise otsustab.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar