pühapäev, 3. november 2013

Esimene blogi

Hola! Olen täiesti lihtne ja tavaline TLÜ tudeng, kellele on kästud esmakordselt elus pidada blogi.
Lühidalt siis endast - täisnimi on Stiven Sinitsin, teie võite kutsuda mind Steve'iks, mõne jaoks olen ka Sifka. Vanust on 19 ning olen esmakursuslane, nagu juba ülalmainitud, Tallinna Ülikoolis, õpin riigiteaduseid.
Nagu sai juba öeldud, olen väga lihtne inimene ning eriti palju enda kohta ei saagi rohkem öelda, võib-olla peale selle, et armastan rasket muusikat, pikka aega oma elus tegelenud spordiga, kuid nüüdseks jätsin maha (ei teagi, miks, ehk laiskus?) ning olen muidu pärit Pärnu kandist, kus ma käin ka iga nädalavahetus, kui vähegi võimalik. Kes Pärnut väga ei tea, siis see on Tallinnast u 10 korda väiksem linn, kus peale suvehooaega mitte kui midagi huvitavat pole teha ning öösiti joogise (aga ka kaine) peaga mööda tänavaid ringi jalutades võib niisama lõuga saada. Muidu hästi tore koht.
Kui olla siiras, siis antud kursuse võtsin endale puhtalt selleks, et kuidagi optimaalsete EAP raames tunniplaani täita. Aga kuna siis juba kohustus endale võetud, siis hakkan aktiivseks blogijaks ja hakkan kursuse raames siin üht ja teist õpitu kohta postitama. Mida kursuselt oodata ning mida ma ise tahaksin õppida siit, ei kujuta hetkelgi ette. Eks näis, mis üllatusi elu toob.

Aga mulle tundub, et alusutseks aitab. Äitah lugemast ning kõike head teile. Kohtume uuesti mõne päeva pärast.

1 kommentaar:

  1. väga tõsise blogi oled teinud. üks praktiline nõuanne: kui teed nn musta põhja peal blogi, siis võiks kirja font väheke suurem olla, sest musta tausta pealt on keerulisem lugeda: aga muidu - kena algus ja loodan sinult, vaatamata sellele, et oled punktijahil, ikka kenastid postitusi :)

    VastaKustuta